12 Şubat 2011 Cumartesi

12 Şubat 1995 Pazar - günlük yazısı

Bugünün çok sıkıcı geçeceğini sanmıştım. Çünkü biz hep beraber Tarsus'a gidiyorduk. Tangoyu (eski köğepimiz) ve Kurtuluş'un veledini görmeye (abimin arkadaşının bebeği olmuştu). Hem Seçil arayıp yarın bize gelin dedi. Gaye arayıp İrem'i söyledi, ziyarete gidecekmişiz. Ben ikisine de gidemedim. Ama sıkılmadım da. Önce trenden iner inmez Tango'yu görmeye gittik. Çok değişmiş, ayı gibi olmuş. Sonra Banu'lara gittik. İftara bırakladılar. Orda yedik. Annemle orda da saç kavgamız sürdü (saçlarımı kazıtmama izin vermiyordu). Sabah izin verir gibi konuştu ama orada tekrar söylediğimde inkar edip cıngar çıkarttı. Neyse bana çok büyük bir kıyak yapmak için söz verdi. Üniversitede onun istediği bölümü yani Tıpı yazıp kazanırsam bana 18 yaşıma gelince motor alacak. İnşallah bunu da inkar etmez. Bugün o beş işle ilgili hiç bir gelişme olmadı...(ince işler herhalde detay verilmemiş pek)

Ay yarın okul var ıyyyy.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder